Klantenservice
We staan klaar voor al je vragen
Contact
Snel en simpel
Onze klantenservice staat van maandag tot en met zaterdag voor je klaar om je te helpen met al je vragen en verzoeken. We zorgen ervoor dat je snel en goed geholpen wordt!
Onze winkel
Voorthuizerstraat 144 3881SL Putten
Onze winkel in Putten is geopend en biedt een uitgebreid assortiment van al onze producten. Kom gerust langs voor persoonlijk advies en om onze producten van dichtbij te bekijken!
Openingstijden
6 dagen in de week open
Wij zijn 6 dagen per week geopend, met een gezellige koopavond op vrijdag! Kom langs voor persoonlijk advies en de beste deals.
Veelgestelde Vragen
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Retourneren via de bezorgdienst of in onze winkel (Retourkosten zijn voor eigen rekening)
Retourneren kan eenvoudig via onze klantenservicepagina onder het kopje Garantie en Retourneren.
Wanneer u een product naar ons terugstuurt, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
Kan ik een product ook afhalen in Putten?
Ja, dit is mogelijk! Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je je bestelling in de winkel wilt afhalen. Afhalen in de winkel is altijd gratis. Meestal staat je bestelling de volgende dag al klaar, maar als dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, nemen we contact met je op.
Wil je het product vandaag nog ophalen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0341 370 706.
Wat is de levertijd?
In de meeste gevallen geld voor 14.00 besteld, de volgende dag in huis. Houd er rekening mee dat onze leveringstijden in het weekend kunnen afwijken.
Het ziet er als volgt uit:
Maandag voor 14.00 - Dinsdag in huis
Dinsdag voor 14.00 - woensdag in huis
Woensdag voor 14.00 - Donderdag in huis
Donderdag voor 14.00 - Vrijdag in huis
Vrijdag voor 14.00 - Zaterdag of Dinsdag in huis ( afhangend van de vervoerder )
Zaterdag en Zondag besteld - Dinsdag in huis
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Je verwacht een pakketje maar deze is nog niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar maak je geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
1. Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. de levering mogelijk is verschoven.
2. Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? (dit vind je terug in je factuur)
3. Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
4. Neem contact met ons op
Alle punten gecontroleerd maar geen pakket neem gerust contact met ons op
Wat is het Garantie termijn?
Op alle producten bieden we je minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Let op! Op Verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED is deze garantie periode anders!
Voertuig specifieke onderdelen en verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED zijn uitgesloten van retourname en worden alleen voor reparatie of defecten aangenomen.
Kan ik achteraf betalen?
Dit kan alleen als u kiest voor afhalen, onze online betaalmogelijkheden zijn: Ideal, Paypal, Bancontact Belgie, Kbc betalingen